събота, 24 август 2013 г.

Постигане на по-голям обхват на целева аудитория




Постигане на по-голям обхват на целева аудитория

В днешно време изборът къде да рекламираме своят продукт или услуга е доста разнообразен, но Интернет отдавна се е превърнал предимно в рекламна среда, с помощта, на която повечето по – големи компании предлагат своите услуги и стоки на българския пазар както и по целият свят където има достъп до Интернет пространствата. Ако направим сравнение  с по - традиционните рекламни средства, то  интернет рекламата се отличава с доста предимства като възможност за предоставяне на един максимум информация за рекламираната стока или услуга, също така и възможност за използване на изключително много възможни начини за достигане на информацията до самият потребителя , било то текст, звук, видеоизображение, графика. Все по известна става и Facebook рекламакъдето ако искате да рекламирате детските си курсове във Фейсбук или да рекламирате уникалното си отношение към клиентите на фирмата Ви, то това е подходящият вариант за вас. Друг голям плюс е, че потребителят сам може да контролира търсенето и получаването на информацията като по  този начин да бъде въвлечен и в самият процес на изучаване на обекта на рекламата както и максимално да се сближи с него.
Гледайки  монитора всеки потребител е насаме с информация, и така можем да се обърнем към него напълно индивидуално и съответно ефектът на исканото  въздействие да нарастне многократно, както и възможността за използване на различно таргетиране с цел  постигане на по-голям обхват на целевата аудитория.  Таргетирането може да бъде направено по възраст, пол, интереси, професия и т.н. и самото  рекламно послание да попадне точно в целта и следователно ще е напълно максимално и по – ефективно. Нека незабравяе и  възможността за пълна статистика по отношение на всяка излъчена реклама и поведението на потребителя. Важно е да се знае до  колко човека е достигнало посланието, както и колко от тях са реагирали, как са реагирали  и на коя форма на рекламата реагират по-често и по -,  силно , както и ниската цена на контакт в сравнение с всички други рекламни канали, което е важно., с тази Фейсбук реклама изборът за разпространение до по голям брой евентуални потребители е голям. Има различни тенденции  за   рекламата понеже тя се изменя с невероятно бързи темпове, както и всички техники и технологии. Успоредно с нея се изменят и всички потребители. От  по -пасивни клиенти в миналото, сега  клиентите са силно информирани и доста по - уверени в своите решения и покупките, които правят, преди да закупят нещо добре се информаират.

Няма коментари:

Публикуване на коментар